SENIORILIITON 50-VUOTISJUHLALUENTOSARJA: Hopeatalouden mahdollisuudet

8.3.2021, 10.15 - 8.3.2021, 11.15
toimisto@senioriliitto.fi
TULE KUUNTELEMAAN SENIORILIITON 50-VUOTISJUHLALUENTOSARJAA, JONKA
TEEMANA ON TULEVAISUUS. Aiheena 8.3. Hopeatalouden mahdollisuudet ja vieraana toimitusjohtaja Piia-Noora Kauppi.

Senioriliitto juhlistaa 50-vuotistaivaltaan juhlaluentosarjalla, joka alkaa 8.3. klo 10.15 - 11.15 pidettävällä luennolla: Aiheena hopeatalouden mahdollisuudet ja vieraana Piia-Noora Kauppi, Finanssiala ry, toimitusjohtaja.

Sarjaa jatketaan tämän vuoden ajan ja tulevista luennoista tiedotetaan kuukausittaisissa jäsenviesteissä!

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen luennon alkua. Luento pidetään Teams live -tapahtumana, jota voi seurata joko Teams -sovelluksen kautta tai tietokoneen selaimelta (Chrome, Edge, Firefox, Safari). Seuraaminen ei edellytä Teams -tunnuksia, kameraa tai mikrofonia! Kysymyksiä voi esittää keskustelupalstan kautta.

Sarjaa jatketaan ja tulevista luennoista tiedotetaan jäsenviesteissä!

8.3.2021, 09.00
Teams live -lähetys, jossa on mahdollisuus esittää kysymyksiä keskustelupalstan kautta. Osallistumisohjeet lähtetään osallistujille maanantaina!