PERUTTU: Rohkeasti eläkkeelle -lähikurssi Kouvolassa

20.1.2021, 12.30 - 20.1.2021, 15.30

HUOM! Kurssipäivä on PERUTTU kokoontumisrajoitusten pidentyessä tammikuun loppuun asti Kymenlaakson alueella!

Tervetuloa Rohkeasti eläkkeelle -kurssille
 keskiviikkona 20.1.2021 klo 12.30–15.30. Kaksipäiväinen kurssi järjestetään Kouvola-talon Honka-salissa. Osoite on Varuskuntakatu 11, 45100 KOUVOLA.

Noudatamme tapahtumissamme THL:n yleisiä ohjeita koronaviruksen ehkäisemiseksi ja lisäksi olemme laatineet omat turvallisuusohjeemme, jotka lähetetään kurssille hyväksytyille osallistujille noin viikko ennen kurssia. Tarjoamme osallistujien käyttöön kasvomaskin ja käsidesiä. Tapahtumiin otetaan alle puolet käytössä olevasta tilakapasiteetista, jotta riittävien turvavälien pitäminen on mahdollista. Flunssaoireisena kurssille ei tule osallistua.

Tilaan otetaan alustavasti enintään 20 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen, mutta ilmoittautumisen voi perua vielä kurssipäivänäkin. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

Kurssilla kuullaan syksyn perutulta lähikurssilta jääneet puheenvuorot hankkeen keulahahmolta, professori Jorma Uotiselta sekä Kouvolan seniorit ry:n puheenjohtaja Raimo Kinnuselta. Kurssilla kuullaan seuraavat puheenvuorot, joiden aikana on mahdollisuus myös keskustella ja jakaa omia kokemuksia toisten kanssa:

20.1.2020 klo 12.30-15.30

-Professori Jorma Uotinen: Kulttuuria etsimässä
-Kouvolan seniorit ry:n Raimo Kinnunen: Vapaaehtoisuus ja sen tuomat mahdollisuudet

Kurssi on yksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti hankkeen kohderyhmään kuuluvat (lähivuosina eläkkeelle jääneet/jäämässä olevat). Lisäksi Kouvolan etäkurssille joulukuussa 2020 osallistuneille taataan paikka kurssilla. Voimme kuitenkin ottaa myös muita sekä pidempään eläkkeellä olleita, mikäli paikkoja jää jäljelle.

Hyväksytystä kurssi-ilmoittautumisesta tulee vahvistus lomakkeella annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Peruutusehdot: Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.
Kouvola-talon Honka-sali
Varuskuntakatu 11, 45100 Kouvola