Kansallisen senioriliiton Rohkeasti seniori -hankkeen avaustapahtuma ja yhdistyspäivä

7.5.2019, 09.30 - 8.5.2019, 15.30
pia.nyman@senioriliitto.fi
Ilmoittaudu senioriliiton kautta aikojen ensimmäisille yhdistyspäiville 7.-8.5. museokeskus Vapriikkiin Tampereelle!

Päivien teemana on laajasti Rohkeasti seniori -hanke ja sen mukanaan tuomat mahdollisuudet. Päivien rakenne on rakennettu niin, että 7.5. on tarkoitettu erityisesti piirien toimijoille; puheenjohtajille, sihteereille ja hankevastaaville.

Torstaina 8.5. laajennamme joukkoa jolloin paikallisyhdistysten edustajat ovat tervetulleita!  8.5. päivässä käydään läpi Rohkeasti seniori -hanketta yhdistyksen näkökulmasta, piirien toimintaa eri puolilla Suomea, jäsenhankintaa, Kilta -rekisterin käyttöä ja viestintää.

Senioriliitto kustantaa monipuolisen ohjelman ja ruokailut kaikille osallistujille. Piirien hankevastaavien, puheenjohtajien ja sihteereiden matkakulut korvaamme edullisimman julkisen eläkeläislipun hintaan kuitteja vastaan (kuitittomia matkalaskuja emme voi korvata) samoin kuin majoituskulut senioriliiton varaamassa majoituksessa kahden hengen huoneissa

Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus (STEA) on myöntänyt Kansallinen senioriliitto ry:lle kolmivuotisen rahoituksen Rohkeasti seniori -hanketta varten. Kyseessä on liittomme kannalta erittäin merkittävä edistysaskel, joka mahdollistaa meille aiempaa huomattavasti laajemman senioritoiminnan kehittämisen kaikkialla Suomessa.

Rohkeasti seniori -hanke kannustaa eläkeikää lähestyviä ja hiljattain eläkkeelle siirtyneitä mukaan senioritoimintaan, eläköitymiskursseille ja aktiiviseen osallisuuteen yhteiskunnassa. Rohkeasti seniori -hankkeella etsitään erityisesti niitä senioreita, jotka kokevat tai ovat kokeneet eläkkeelle siirtymisen haasteena tai kriisinä.

Tervetuloa!

Ilmoittautuminen on sitova.
2.5.2019, 16.00
Museokeskus Vapriikki toimii Tampellan tehtaan entisessä verstaassa Tammerkosken partaalla. Tampellan alueen teollinen historia alkoi 1840-luvulla pienestä masuunista.
Alaverstaanraitti 5, 33101 Tampere
TAMPERE