Rohkeasti Eläkkeelle -kurssi Savonlinnassa

24.2.2020, 11.30 - 25.2.2020, 14.30

Lämpimästi tervetuloa Rohkeasti Eläkkeelle -kurssille maanantaina 24.2.2020 kello 11:30 – 14.30 ja tiistaina 25.2. kello 11.30 – 14.30. Kurssi järjestetään Savonlinnan pääkirjasto Joelin Miitti-tilassa. Osoite on Asemantie 5 57100 Savonlinna.

Tilaisuus on kaksipäiväinen ja kestää noin kolme tuntia kumpanakin päivänä sisältäen kahvitilaisuuden.

Tilaan mahtuu 45 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

Kurssin teemoina ovat mm. eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä erilaiset vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Kurssin puhujina toimivat professori Jorma Uotinen, lääkäri Eero Timgren, valmennuskeskuspäällikkö ja opettaja Jarmo Hirvonen sekä Kariitta Aarnio.

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat. Voimme kuitenkin ottaa myös yhdelle päivälle osallistujia, jos kahden päivän osallistujia ei ole tarpeeksi.

Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.

Savonlinnan pääkirjasto Joelin Miitti-tila
Asemantie 5 57100 Savonlinna