Pohjanmaan piirin keilakisa

20.3.2020, 12.00 - 20.3.2020, 16.00
Pauli Annala, pauli.annala@outlook.com, 040 550 4941
Piirin keilamestaruuskilpailut Kokkolassa perjantaina 20.3.2020 klo 12.00 alkaen
Kilpailupaikkana on Kokkolan Keilahalli, Kaarlelankatu 55, 67100 Kokkola. Kilpailun vastuullisena johtajana toimii Kokkolan yhdistyksen puheenjohtaja Taito Rintala ja toisena Keilahallin hoitaja Leif Tuomisalo
Kilpailusarjat ovat piirin jäsenyhdistysten jäsenille:
Naiset alle 75 v Naiset yli 75 v
Miehet alle 75 v Miehet alle 75
Lisäksi huomioidaan joukkuekilpailu, 3-henkiset joukkueet on nimettävä ennen kilpailun alkua. Henkilökohtainen tasoitus on veteraanisääntöjen mukaisesti yksi ( 1 ) piste/sarja/vuosi. Tasoituksen laskeminen alkaa 61 ikävuodesta ja koskee kaikkia osallistujia. Joukkueissa olevien on edustettava samaa paikallisyhdistystä ja joukkueisiin voi kuulua naisia ja miehiä, joilla kaikilla on vain ikätasoitus.
Pelitapa: Keilataan henkilökohtainen kuusi ( 6 ) sarjaa eurooppalaisella pelitavalla. Ennen kilpailun alkua jokaisella radalla kilpailijoilla on viisi ( 5 ) minuuttia aikaa harjoitusheittoihin avausradalla. Henkilökohtaisissa sarjoissa palkitaan jokaisen sarjan kolme (3) parasta pytyin ja joukkuekilpailujen kolme ( 3 ) parhaan joukkueen jäsenet mitalein. Palkintojen jako on välittömästi kisojen tulosten valmistuttua.
Ilmoittautumisen yhteydessä on mainittava seuraavat tiedot: Rekisteröidyt keilaajat: Nimi, ikä, luokka, seura, paikkakunta, senioriyhdistyksen nimi Harrastaja keilaajat: Nimi, ikä, paikkakunta, senioriyhdistyksen nimi Ilmoittautumiset tulee tehdä 20.2.2020 mennessä osoitteella: Pauli Annala, Isokatu 1 C 6, 67100 Kokkola, pauli.annala@outlook.com tai puhelimella tekstiviestit 040 550 4941 Ilmoittautumismaksu 25,00 € maksetaan 20.2.2020 mennessä tilille: FI80 5162 0040 0294 42 Kokkolan kansalliset seniorit ry Mikäli ilmoittautuneita tulee enemmän kuin 24, osalla kilpailu voisi alkaa jo klo 10.00.
Tervetuloa 400-vuotiaaseen Kokkolan kaupunkiin
Pohjanmaan kansallinen senioripiiri ry
Kokkolan kansalliset seniorit ry Pauli Annala / KEILAKERHO

23.3.2020, 00.00