Rohkeasti Eläkkeelle -tilaisuus Helsingissä

22.11.2019, 13.00 - 22.11.2019, 15.00
rose@senioriliitto.fi

Oodin Rohkeasti Eläkkeelle -tilaisuudessa perjantaina 22.11. kello 13:00 – 15.00 on pääteemana eläköityminen ja siihen läheisesti liittyvät aihepiirit kuten kansalaistoiminta, yhteisöllisyys ja muutoksen kohtaaminen. Tilaisuus järjestetään Helsingin uuden keskustakirjasto Oodin Maijansalissa. Osoite on Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki. Tilaisuus kestää yhteensä noin kolme tuntia.

Oodin Maijansaliin mahtuu 170 osanottajaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Tilaisuus on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

Tilaisuuden teemoina ovat mm. eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä erilaiset vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Puhujina ja haastateltavina Oodin Rohkeasti Seniori -tilaisuudessa ovat muun muassa Rohkeasti Seniori -hankkeen keulahahmona toimiva professori Jorma Uotinen, Kansallisen senioriliiton puheenjohtaja Anneli Taina, HelsinkiMission entinen johtaja Olli Valtonen, mm. Kuntokallion entinen johtaja Tapani Sihvola sekä Taideyliopiston Sibelius-Akatemian tutkijatohtori Tuulikki Laes. Haastattelijana toimii konsultti ja valmentaja Anna Pylkkänen. Tilaisuus on maksuton.

Jos ilmoittaudut tilaisuuteen, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.

Helsingin keskustakirjasto Oodin Maijansali
Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki