Rohkeasti Eläkkeelle -kurssi Järvenpäässä

11.11.2019, 12.30 - 13.11.2019, 16.00

Lämpimästi tervetuloa Rohkeasti Eläkkeelle -kurssille maanantaina 11.11. kello 12:30 – 16.00 ja keskiviikkona 13.11. kello 12.30 – 16.00. Kurssi järjestetään Järvenpään kaupunginkirjaston Tyyni Tuulio-salissa. Osoite on Kirjastokatu 8, 04410 Järvenpää. Tilaisuus kestää noin kolme ja puoli tuntia kumpanakin päivänä sisältäen kahvitilaisuuden.

Tilaan mahtuu 45 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille.

Kurssin teemoina ovat mm. eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä erilaiset vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi. Puhujina Järvenpään kurssitilaisuuksissa ovat Rohkeasti Seniori -hankkeen keulahahmona toimiva professori Jorma Uotinen, emerita kirkkoherra Anja Hänninen sekä varatuomari Tuulikki Petäjäniemi.

Kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksymme ensisijaisesti kurssille molemmille päiville ilmoittautuvat. Voimme kuitenkin ottaa myös yhdelle päivälle osallistujia, jos kahden päivän osallistujia ei ole tarpeeksi.

Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.

Järvenpään kirjaston Tyyni Tuulio -sali.
Kirjastokatu 8, 04410 Järvenpää.
JÄRVENPÄÄ