Rohkeasti Eläkkeelle -kurssi Espoossa

7.10.2019, 17.00 - 9.10.2019, 20.00

Lämpimästi tervetuloa Rohkeasti Eläkkeelle -kurssille maanantaina 7.10. kello 17:00 – 20:00 ja keskiviikkona 9.10. kello 17.00 – 20.00. Kurssi järjestetään Espoossa Tapiolan markkinointi-instituutin Luksi-tilassa. Osoite on Revontulentie 7, 02100 Espoo. Tilaisuus kestää noin kolme tuntia kumpanakin päivänä sisältäen kahvitilaisuuden.

Tilassa istumapaikkoja on 21, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille. Kurssin teemoina ovat mm. eläköitymiseen liittyvät kokemukset, eläkkeelle siirtymisen tarjoamat mahdollisuudet sekä erilaiset vinkit lisääntyneen vapaa-ajan hyödyntämiseksi.

Puhujina Espoon Tapiolan kurssitilaisuuksissa ovat Rohkeasti Seniori -hankkeen keulahahmo, professori Jorma Uotinen, konsultti ja valmentaja Anna Pylkkänen sekä Olarin senioriyhdistyksen puheenjohtaja Päiviö Salo.
Kurssi on maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä kahvia sekä pientä purtavaa. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Tapahtumissa saatetaan ottaa jonkin verran valokuvia hankkeen markkinointia varten.

Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi.

Ilmoittaudu viimeistään sunnuntaina 6.10. klo 10.00 mennessä!

6.10.2019, 10.00
Tapiolan markkinointi-instituutin Luksi-tila.