Kymenlaakson kansallinen senioripiiri ry:n kesäretki

7.8.2024, 10.00 - 7.8.2024, 15.00
Irmeli Salminen, salminenirmeli@gmail.com, 040 594 0965

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle kesäretkelle Kymenlaakson kauniisiin maisemiin!

Kymenlaakson kansallinen senioripiiri ry järjestää keskiviikkona 7. elokuuta 2024 ikimuistoisen retkipäivän, jonka ohjelma tarjoaa unohtumattomia elämyksiä luonnon ja kulttuurin parissa.

Vuohijärven luonto- ja kulttuuritalossa alkaa päivä bussikuljetuksen jälkeen klo 10 kahvituksella ja talon esittelyllä. Tämän jälkeen tutustumme omatoimisesti Hannu Hautalan teokseen "Kultakotka ja valkea joutsen III" sekä Juha Metson henkilökuvanäyttelyyn "Legendan perintö: Eläin maisemassa, pohjoisen hienossa valossa".

Siirryttyämme Orilammen majalle lähdemme Tuulettaren kyydillä klo 12 ihailemaan kaunista Vuohijärveä ja kuulemaan tarinoita alueen elämästä. Matkan varrella poikkeamme Mäntysaareen, jossa tutustumme hautausmaahan ja pieneen kappeliin, jossa monen valkealaisen nuorenparin yhteinen elämä on alkanut ja vanhuksen matka päättynyt.

Nautimme Orilammen kuuluisan pitopöydän antimista n.klo 14 jonka jälkee kotimatka alkaa klo 15.

Lähdemme  bussilla Pyhtäältä 07:30, mutta mukaan voi tulla myös matkan varrelta oheisen aikataulun mukaisesti:
  07.30 Pyhtää, Motellikuja 4
  07.45 Kotka, linja-autoasema
  08.00 Karhula, linja-autoasema
  08.10 Hotelli Leikari
  08.30 Inkeroinen, tori
  08.45 Myllykoski, linja-autoasema
  09.00 Kouvola, Matkakeskus
  09.20 Kuusankoski, keskustan pysäkki
  09.50 Vuohijärvi
  12.00 Orilampi
  15.00 Paluu tuloreitin mukaan

Tule mukaan nauttimaan kesäpäivästä Kymenlaakson kauniissa maisemissa

Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova. Mikäli peruutat osallistumisesi maksun eräpäivän jälkeen ja jonotuslistalta tai muutoin et saa toista henkilöä tilallesi, peruutusmaksu on tapahtuman kokonaishinta.
Ilmoitathan peruuntumisesta heti aiheen ilmaantuessa järjestäjälle.

Kysy peruutuspaikkoja, niitä saattaa olla jäljellä jopa "lähdön" hetkelläkin.

15.7.2024, 22.00
KYMENLAAKSON KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Kuusankosken seniorit ry, Kouvolan Seniorit ry, Kotkan seniorit ry, Haminan seniorit ry, Anjalankosken seniorit ry, Pyhtään Seniorit ry
Vuohijärven luonto- ja kulttuuritalo, Orilammen maja
KOUVOLA