Pirkanmaan kansallisen senioripiirin kesäjuhla

1.8.2024, 13.00 - 1.8.2024, 18.00
tuula.loukio@gmail.com, 0505376546
Tervetuloa Piirin kesäteatteri-päivään!

"Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava sen jonkun kanssa"

Pirkanmaan kansallisen Senioripiirin Kesäteatteripäivä pidetään 1.8.2024 Viikinsaaren vehreissä maisemissa.
Ohjelmassa on Viikinsaaren kesäteatterin esitys

Iloisia aikoja-mielensäpahoittaja
                           ”Kyllä minä niin mieleni pahoitin”
Mukanaan hänellä on elämäntarinansa, itse kyhätyt testamentti ja arkku. Niin ja poika, miniä sekä muutama muu.
Uudessa sovituksessa pysytään tiukasti sysisuomalaisten perusasioiden eli elämän, kuoleman ja elementtirakentamisen äärellä. Tulossa on hykerryttävä, mutta välistä myös koskettava kesäinen komedia elämän rajallisuudesta sekä päätöksistä, jotka yksinkertaisesti tulee tehdä ennen kuin peräseinä lähestyy: kuka saa talon, kuka Voortti Eskortin ja kumpi miniä saa kumman emännän koruista.

Ikonisen Mielensäpahoittajan saappaisiin astuu rakastettu tamperelainen näyttelijä ja teatteriohjaaja Ola Tuominen.
Esityksen arvioitu kesto on noin 2 h ja se alkaa klo 14

Laivamatka saareen kestää 20 minuuttia. Laivat lähtevät tasatunnein Tampereen keskustasta, Laukontorin satamasta klo 10 alkaen, paluulaivat Viikinsaaresta aina puolelta. Viimeistään klo 13 lähtevään laivaan on astuttava ennättääkseen klo 14 alkavaan esitykseen. Toki saareen voi mennä aikaisemminkin vaikka lounaalle ennen esitystä tai jäädä esitysten jälkeen syömään ja nauttimaan kesäillasta.  Ravintola auki  klo 11.30-22, ruokailua varten joko ennen tai jälkeen ohjelman, voi tehdä pöytävarauksen p. 050 352 5505 tai varaukset@ravintolaviikinsaari.fi. Saaressa on saatavana suuhunpantavaa myös pienempään nälkään. Ruokailu on omakustanteinen
Kesäjuhlan hinta on 55 € ja sisältää laivamatkat, teatterin ja väliaikakahvit
Lippuja on varattu 100 kpl, joten toimi nopeasti. Voit ottaa ystäväsi mukaan, vaikka hän ei olisikaan senioriyhdistyksen/senioriliiton jäsen.
Ilmoittautuminen Killan kautta 26.6.2024 mennessä ja ilmoittautumisen yhteydessä maksu tilille
Pirkanmaan kansallinen senioripiiri
FI92 5494 0920 2078 36
viestikenttään teksti: kesäjuhla

Liput lunastetaan 1.7. jonka jälkeen ilmoittautuneille lähetetään tarkempaa informaatiota ja liput laivaan ja teatteriin.
Ole nopea, paikkoja rajallisesti

26.6.2024, 11.00