KESÄRETKI MUSTION LINNAAN 2.7.2024 TARJOAA KESÄTEATTERIA, TAIDETTA JA HISTORIAA

2.7.2024, 09.30 - 2.7.2024, 23.50
Riitta Kilpinen, riitta.kilpinen@kolumbus.fi, puh: 0400 551 986
SENIOREIDEN KOKOPÄIVÄN KESÄRETKI  MUSTION LINNAAN TARJOAA TAIDETTA, HISTORIAA JA HUIPENTUU KESÄTEATTERIELÄMYKSEN – TIISTAINA 2.7.2024

Heinäkuun alun kesäretkellä meille tarjoutuu mahdollisuus nauttia kolmesta suositusta kohteesta. RetkI huipentuu Mustion linnan kesäteatterissa esitettävään, kutkuttavan hauskaan näytelmään ”Vaimoni on toista maata”.  Rooleissa Risto Kaskilahti, Sari Puumalainen, Hannamaija Nikander ja Joonas Suominen.
Ennen teatterielämystä ohjelmassa on vierailu Chappen nykytaiteen museossa Tammisaaressa sekä kierros Mustion linnassa – Billnäsin ruukki osuu myös matkamme varrelle.
Museokierrokset ovat opastettuja – kahvia ja ruokaa on luonnollisesti tarjolla.

Matkan lopullisen hinnan määrittää lähtijöiden lukumäärä – liput on varattu 45 henkilölle - vähintään 25 osallistujaa tarvitaan, jotta matka toteutuu.
Matkanjärjestäjä tarvitsee ennakkotiedon osallistujista siksi pyydämme halukkaita lähtijöitä ilmoittautumaan mahdollisimman pian.

Ennakko-ilmoittautumiset 30.4. mennessä joko tapahtumakalenterin linkin kautta tai tästä linkistä.
Hinta-arvio € 160 -190/hlö ilman museokorttia
Hinta-arvio € 150 –180/hlö museokorttilaisilta

HUOM! Tästä ei seuraa vielä laskutusta vaan vasta sitten kun matkan toteutuminen vahvistuu ja hinta on selvitetty.

Käytössämme on tilava 50-hengen bussi. Matka alkaa  2.7.2024 klo 09:30 ja takaisin kotona ollaan puolen yön paikkeilla.
Vastuullisena matkanjärjestäjänä toimii Liikenne Vuorela Oy
Kotkan senioreiden puolesta järjestelyistä vastaa Riitta Kilpinen – puh 0400 551 986

Ilmoittautuminen on sitova sen jälkeen kun matkan toteutuminen on vahvistettu
15.5.2024, 23.50