Saariston rengasretki 20.-21.8.2024

20.8.2024, 08.00 - 21.8.2024, 21.00
Tiina Kokkola, tiina.kokkola@sci.fi, 040 7566 785
20.8.2024
Lähtö Pälkäneen linja-autoasemalta klo 8. Paraisille saamme oppaan mukaan. Vieraillemme Kuusiston linnarauniolla, nautimme lounasta Paraisten omalla viinitilalla ja tutustumme Paraisten vanhaan Malmiin ja keskiaikaiseen kirkkoon. Käymme myös Nordkalkin avolouhoksen näköalatasanteella. Matka jatkuu lautalla Nauvoon. Majoittuminen: hotelli Strandbo, jonka lähettyvillä nautimme illallista.

21.8.2024
Varhaisen aamiaisen jälkeen lähdemme klo 8.45 Nauvosta Korppoon puolelle ja sen jälkeen matka jatkuu Houtskarin puolelle, jossa nautimme myös lounasta. Iltapäivällä jatkamme M/s Antonialla Mossalasta Iniön Daleniin, jossa Iniön kierros. M/s Auralla matkaamme Kustaviin, jossa tutustumme savi- ja kynttiläpajaan ja juomme iltapäiväkahvit. Kotimatka alkaa klo 17.30 ja saavumme takaisin Pälkäneelle klo 21.

Hinta: 275 €/hlö/2hh, yhden hengen huoneessa 318 €, edellyttää vähintään 30 henkilöä.
Hinta sisältää bussikuljetuksen, kahden päivän opastuksen, lauttamaksut, 2x lounaan, illallisen, iltapäiväkahvit ja majoituksen kahden hengen huoneissa Nauvossa hotelli Strandbossa.

Lisätiedot: Harri Kauttu puh. 040 5897 715.

Matkanjärjestäjä: Minimatkat Oy

30.6.2024, 23.59