Senioripiirin kevätkokous

15.4.2024, 12.00 - 15.4.2024, 15.00
Anne Metsola, anne.metsola@kymp.net, 050 5609405

Tervetuloa piirin sääntömääräiseen kevätkokoukseen Pyhtäälle!
Kokouksessa käsittelemme sääntömääräiset asiat mm. toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelta 2023 sekä vastuuvapauden myöntämisen tilivelvollisille.

Kokouspäivän aikataulu on seuraava:
12.00 Kahvitus ja kirjautuminen
13.00 Kokousesitelmä: Heinlahden veneveistämön historia ja nykytila
14:00 Sääntömääräinen kevätkokous
15.00 Varsinainen kokous päättyy

Kokoukseen osallistuvien tulee Ilmoittautua sähköisesti käyttäen senioriliiton ilmoittautumisjärjestelmä KILTAa painamalla alla olevaa ilmoittaudu-painiketta. Voit ilmoittautua myös kotisivujen tai jäsenkorttiapplikaation kautta viimeistään 10.4.2024. Virallisten piirikokousedustajien tulee toimittaa valtakirjansa ilmoittautumisen yhteydessä (Ilmoittautumislomake >> liitteet) tai ennen kokousta sihteerille. Hyväksymisen jälkeen saat osallistumisvahvistuksen ja kokousasiakirjat.

Osallistuminen ja äänioikeus:
Piirikokouksiin on kukin varsinainen jäsen oikeutettu lähettämään yhden (1) äänivaltaisen edustajan jäsenmääränsä kutakin alkavaa 60- lukua kohti. Kokousedustus määräytyy yhdistyksen edellisen toimintavuoden viimeisenä päivänä olleen henkilöjäsenmäärän mukaan. (Säännöt 10 §)

Paikallisyhdistysten jäsenet ovat myös tervetulleita seuraamaan kokousta.

Kymenlaakson kansallinen senioripiiri ry

Ps   Hallitus kokoontuu ennen kevätkokousta klo 11.00

10.4.2024, 18.00
KYMENLAAKSON KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Kuusankosken seniorit ry, Kouvolan Seniorit ry, Kotkan seniorit ry, Haminan seniorit ry, Anjalankosken seniorit ry, Pyhtään Seniorit ry