Senioriliiton edunvalvontapäivä

1.10.2019, 09.45 - 1.10.2019, 15.00
Timo Vuori, timo.vuori@senioriliitto.fi, 050 472 0084
Senioriliiton edunvalvontapäivä  - tapahtuma on täynnä

Tervetuloa edunvalvontapäivään tiistaina 1.10. kello 10:15 – 15:00. Tilaisuus järjestetään Helsingissä Kansaneläkelaitoksen päätoimitalon auditoriossa. Osoite on Nordenskiöldinkatu 12, 00250 Helsinki. Tilaisuus alkaa kahvitarjoilulla klo 9:45.

Auditoriossa istumapaikkoja on 90, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen. Edunvalvontapäivä on tarkoitettu erityisesti vanhusneuvostojen ja kunnanvaltuustojen jäsenille sekä omassa yhdistyksessään edunvalvonta-asioista vastaaville liiton jäsenille.

Edunvalvontapäivän teemoina ovat mm. ajankohtaiset sotu – ja sote -asiat, vanhusneuvostot, eläkkeet ja ikääntyneiden toimeentulo. Puhujina tilaisuudessa ovat mm. eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Mia Laiho, Kelan johtaja Kari-Pekka Mäki-Lohiluoma ja Kuntaliiton erityisasiantuntija Anna Haverinen sekä senioriliiton puheenjohtaja Anneli Taina ja toiminnanjohtaja Matti Niiranen.

Tilaisuus on maksuton ja senioriliitto tarjoaa jäsenilleen kahvitarjoilun ja lounaan. Matkakuluista kukin osallistuja vastaa itse.

17.9.2019, 16.00
Kansallinen senioriliitto ry:n edunvalvontapäivä Kansaneläkelaitoksen päätoimitalossa 1.10.2019
Nordenskiöldinkatu 12, 00250