Nokian senioreiden Ruskaretki Ylläkselle

14.9.2024, 06.00 - 19.9.2024, 23.00
Tarja Hanttu 0400 635610, tiedottaja@nokianseniorit.fi
Nokian senioreiden Ruskaretki Ylläkselle, majoitus hotelli Ylläskaltiossa puolihoidolla 5 yötä. Hintaan sisältyvät bussimatka, majoitus saunallisissa huoneissa (sis. jääkaappi ja teenkeitin), aamiainen, päivällinen seisovasta pöydästä (klo 17-19), Äkäshotellin kuntosalin, asiakassaunojen ja altaan käyttö sekä vapaa pääsy  iltaisin Äkäshotellin tansseihin huoneen avainkortilla (etäisyys hotelli Ylläskaltiosta 1,2 km). Hotelli Ylläskaltion kokoustila on käytössä ryhmän infotilaisuuksiin ja illanviettopaikkana. Hotelli Ylläskaltion kota on maksutta tarjolla kerran makkaran/letun paistoon. Ylläskaltiossa on tarjolla maksusta keittolounas koko iltapäivän.
Perillä 4 retkipäivää tuntureilla, joista 3 Ylläksen tuntureilla ja 1 päivä Pallaksella.  Ohjatut retket 4-6 km (vetäjänä Erkki Moilanen) tai 10-12 km (vetäjänä Ari Hanttu). Myös omatoimisen reitin voi valita. Huoneista ovat valittavissa 2 hh tai 1 hh huone. Retken hinta 2 hh/hlö on 650 €. Retken hinta 1 hh on 915 €. Osallistumismaksu EI JÄSENILTÄ ON 680 € 2 hh/hlö ja 945 1 hh/hlö. Ilmoittautumisen yhteydessä peritään 100 € ennakkomaksu. Retken loppulaskun eräpäivä on 29.7.24, hinta 2 hh/hlö 550 €  jäseneltä (580 € EI JÄSEN) ja 1 hh 815 € jäseneltä (845 € EI JÄSEN). Jos osallistuja peruuttaa osallistumisensa retkelle ennen 29.7.24, eikä ole maksanut loppulaskua, palautetaan 80 €. Jos yhdistys peruuttaa matkan, palautetaan koko summa. Jos sairastuu tai muuta peruuttamatonta tapahtuu ja on maksanut matkan, omasta matkavakuutuksesta on haettava korvausta.

29.7.2024, 16.00
Nokian seniorit ry