Hätäensiapukurssi 8 h

20.11.2023, 09.00 - 20.11.2023, 17.00
heli.peuralinna@senioriliitto.fi, 040 5857 136
Senioriliitto järjestää jäsenistölle suunnatun hätäensiapukurssin yhteistyössä Suomen Ensiapukoulutus Oy:n kanssa. Kurssi pidetään 20.11.2023 klo. 9:00-17:00 etäyhteyden kautta. Kurssille mahtuu 20 henkilöä.

SPR Hätäensiapukurssi 8 t® sopii erittäin hyvin henkilöille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta hätäensiavusta tai henkilöille, joilla on tarvetta päivittää tai kerrata aikaisemmin opittuja hätäensiaputaitoja. Tavoitteenamme on ensiapuvalmiuksien ja hätäensiavussa tarvittavien tietojen ja taitojen opettaminen käytännön läheisesti asiakkaan omissa tiloissa intensiivisesti oman ensiapukouluttajan avulla. Kurssi toimii myös SPR Ensiapukurssi EA 1®:n kertauskurssina.

Koulutuksessa käydään läpi tilanteita joita voi sattua jokapäiväisessä elämässä ja johon tarvitaan kiireellisesti hätäensiapua. (sydänkohtaukset, tukehtumiset, sairauskohtaukset, palovammat, verenvuodot ja sokki) Koulutuksesta vastaavat koko ajan päätyökseen ensihoitotyötä tekevät, hoitotasolla työskentelevät sairaankuljettajat ja sairaanhoitajat. Ensiapukurssimme ovat virallisia SPR:n koulutuspohjaisia kursseja ja kouluttajamme ovat SPR:n hyväksymiä Ensiavun- ja terveystiedon kouluttajia.

Kurssin hinta on 38 euroa ja se sisältää ensiapukortin.

Ilmoittautuminen on sitova.
13.11.2023, 16.00