Kylpyläloma Imatran kylpylässä

10.4.2024, 09.00 - 12.4.2024, 16.00
Leila Heikkilä, leila.heikkila46@gmail.com , 050 384 3924
Kylpylä/teatteriretki Imatran kylpylässä ke 10.4 - pe 12.4.2024

Imatran kylpylä tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet rentouttavaan ja mukavaan yhdessäoloon. Kylpylä sijaitsee Saimaan rannalla lähellä Imatran keskustaa. Sauna- ja allasosasto, Kylpylä Taikametsä, yksi Suomen parhaimmista, tarjoaa 16 erilasta allasta ja on teemoitettu Saimaan luontoon.  Lomailijoita palvelevat liikuntasalit, kuntosali ja 8- ratainen keilahalli ja monipuoliset hoidot. Loistavat ulkoilumaastot avautuvat heti  kylpylän ulkopuolella.
To menemme Imatran teatteriin katsomaan  Musiikkikomediaa Ikuisesti Nuori, joka käsittelee vanhenemista riemukkaan riehakkaalla ja ironisellakin tavalla. Kylpylässä ke paikallisen bandin tahdittamat tanssit ke  klo 20 - 22.30.
Majoitus aamiaisineen  ja teatteri 2 hh huoneessa,  puolihoito (lounas tai päivällisbuffet) maksaa 192 €  ke ja to)   Matkat matkustustavasta riippuen  25 € ->. Lähdemme matkaan junalla tai omilla autoilla lähtijöistä riippuen. Juna Mäntsälästä klo 9.15 ja paluu perjantaina n. 16.00 . Muut ruokailut paikan päällä sekä mahdolliset hoidot jokainen maksaa valinransa mukaan itse.
Majoitus, teatteri aamiaiset ja buffet 2 pv  192 € maksetaan   6.3.2024 mennessä Mäntsälän senioreiden matkatilille  FI 54 5282 0120 0987 91  viite 9124

4.3.2024, 22.00
Mäntsälän seniorit ry