Pirkanmaan piirin golfkilpailu Pirkkalassa

9.8.2023, 09.40 - 9.8.2023, 16.00
Antero Saksala, antero.saksala@gmail.com, puh. 050 526 2791
Tervetuloa kisaamaan piirin golfmestaruudesta Pirkkala Golfiin ke 9.8.2023

Kisa alkaa yhteislähdöllä klo 10.00. Ennen sitä on info klo 9.40.

Pelimuotona on pistebogey (PB), 18 reikää, miehet sinisiltä ja naiset punaisilta tiiltä.
Sarjat: 1. miehet, 2. naiset sekä 3. joukkuekilpailu, jossa tulos lasketaan kolmen parhaan pelaajan yhteelasketun pistebogey tuloksen perusteella.

Golfkisan osallistumisoikeus on Pirkanmaan senioriyhdistysten jäsenillä, joilla on pelioikeus jossakin golfseurassa.

Ilmoittautumistiedot: nimi, hcp, seura ja senioriyhdistys. Osallistumismaksu on 50 €, johon sisältyy kilpailumaksu ja keittolounas kisan jälkeen. Golf Pirkkalan pelioikeuden haltijoilla kisamaksu on 20€.
Ilmoittaudu viimeistään 27.7. klo 18 mennessä:
caddiemaster@golfpirkkala.fi tai puh. 010 292 6900

Peruutukset viimeistään 25.7. klo 18
27.7.2023, 18.00
PIRKANMAAN KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Hämeenkyrön seniorit ry, Ylöjärven seniorit ry, Virtain seniorit ry, Sastamalan kansalliset seniorit ry, Tampereen kansalliset seniorit ry, Ruoveden seniorit ry, Pälkäneen seniorit ry, Pirkkalan kansalliset seniorit ry, Oriveden seniorit ry, Nokian seniorit ry, Mäntän ja Vilppulan Seniorit ry, Lempäälän seniorit ry, Kangasalan kansalliset seniorit ry, Valkeakosken seniorit ry, Akaan kansalliset seniorit ry, Parkanon seniorit ry, Ikaalisten kansalliset seniorit ry
Golf Pirkkala
Golf Pirkkala, Vaittintie 95, 33960 Pirkkala