Piirin kesäjuhla Valkeakoskella

16.8.2023, 11.00 - 16.8.2023, 18.00
Iitu Nuto, iitu.nuto@gmail.com, puh. 040 521 9477, Maija-Katri Pulkkinen, maijakatri.pulkkinen@gmail.com, puh.0405034854, Hilkka Hemminki, puh. 0414323946, hilkka.hemminki@gmail.com
Autojen pysäköinti on mahdollista hotelli Waltikan sekä uimarannan parkkipaikoilla, joista opastetaan tapahtumapaikalle. Suosittelemme yhdistyksille yhteiskuljetuksia tai kimppakyytejä.

Päivän ohjelmassa:
-Valkeakoski 100 vuotta, Myllysaaren museo, opastus
-Jalkapallo museo, Myllysaari, opastus
-Ohjelmallinen päiväjuhla ja ruokailu, Kirjaslammen tanssilava
-Visavuoren museo, Kari ja hänen kurssilaistensa yhteisnäyttely, opastus

Peruutukset viim. 10.8.2023 mennessä.
7.8.2023, 22.00
PIRKANMAAN KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Hämeenkyrön seniorit ry, Ylöjärven seniorit ry, Virtain seniorit ry, Sastamalan kansalliset seniorit ry, Tampereen kansalliset seniorit ry, Ruoveden seniorit ry, Pälkäneen seniorit ry, Pirkkalan kansalliset seniorit ry, Oriveden seniorit ry, Nokian seniorit ry, Mäntän ja Vilppulan Seniorit ry, Lempäälän seniorit ry, Kangasalan kansalliset seniorit ry, Valkeakosken seniorit ry, Akaan kansalliset seniorit ry, Parkanon seniorit ry, Ikaalisten kansalliset seniorit ry
Klo 11.00 Aloitamme kesäisen päivän hotelli Waltikan läheisyydessä olevassa Kirjaslammen tanssilavalta, jossa on lounas ruokajuomineen sekä pientä ohjelmaa. Sitten kävelemme kanavanrantaa pitkin Myllysaaren museoon, jossa tutustumme oppaan johdolla Suomen Jalkapallomuseoon sekä Valkeakoski 100Vuotta-nayttelyyn. Sieltä matkaamme busseilla kuvanveistäjä Emil Wikströmin Visavuoreen, jossa käymme Kari Suomalaisen Paviljongissa sekä itse museon tiloissa. Siellä nautimme lähtökahvit ja palaamme takaisin Waltikan eteen n. klo 18.00 Päivän hinta on 35€ / hlö
Valkeakoski, Kirjaslampi