Puntari-kerhon kevätretki Vaihmalan Hoviin ja Visavuoreen

11.5.2023, 11.00 - 11.5.2023, 17.00
Tuija Kiiskinen 040 534 2933 ja Airi Viitanen 0500 929679
Puntari-kerhon kevätretki Vaihmalan Hoviin ja Visavuoreen. Lounas Vaihmalan Hovissa seisovasta pöydästä,  mistä jatkamme Visavuoreen. Pääsy sisään omalla museokortilla tai maksamalla kassalla 8 €. Opastus Kari-paviljongissa ja Emil Wikströmin taiteilijakodissa. Ennen kotiinpaluuta nautitaan kahvit Visavuoren kahvilassa. Hinta 38 € sisältäen bussimatkan Atro Vuolteen bussilla, lounaan, opastuksen ja kahvin. Ilmoittaudu viimeistään 20.4.23. Lisätietoja: Tuija Kiiskinen 040 5342 933 ja Airi Viitanen 0500 929 679. Huom.: Osanottajien lukumäärää lisättiin tapahtuman suuren suosion vuoksi, mutta tapahtumaohjelma ei huomioi lisääntynyttä osanottajamäärää. Ilmoittaudu Tuijalle puhelimitse tai lähetä sähköposti: tiedottaja@nokianseniorit.fi. Ilmoitathan bussipysäkin, jolta tulet kyytiin.  1. Vihnuskatu 36(Pajakadun kulma), 2. Kankaantaankatu, 3. Ilkantie, 4. Nokian valtatie, 5. Härkitie, 6. Pirkkalaistie, 7. Emäkoskentie, 8. Sähkötalo.

20.4.2023, 18.00
Nokian seniorit ry