TANSKAA RISTIIN RASTIIN 10. - 13.09.2023 Munkinseudun seniorit ry

10.9.2023, 11.00 - 13.9.2023, 21.50
Paula Kemppainen, paukem52@gmail.com, 050 5688024
Munkinseudun senioreiden matka: <b>TANSKAA RISTIIN RASTIIN  10. – 13.9.2023</b><br /> Tanska houkuttelee kävijöitä viehättävän rennolla tunnelmallaan.  Maa koostuu yli 400 nimetystä saaresta. Tällä matkalla vierailemme <b>Fynin,</b> <b>Själlannin</b> ja <b>Jyllannin</b> saarilla sekä lukuisilla pikkusaarilla matkalla takaisin Kööpenhaminaan.  Majoitumme mukavasti 2 yötä <b>Odensessa,</b> H.C. Andersein syntymäkaupungissa.  Näemme maaseutua ja kauniita pikku kyliä maaseudulla.  Aistimme tanskalaista kiireetöntä elämänmenoa.<br /> Kohteitamme Tanskassa: <b>Pohjois-Själlanti</b>, näemme Kronborgin linnan ( Hamletin linna), Fredriksborgin linna ja sen kaunis puutarha.  <b>Kolding </b>, perinteinen tanskalainen muotoilu-;taide- ja arkkitehtikaupunki ja joen rannalla kokonainen designille omistettu kaupunginosa, Koldingshusin vanha kuninkaanlinna, <b>Riben</b>, joka on Tanskan vanhin kaupunki ja maan suloisin kaupunki. Egeskovin linna, joka on Euroopan parhaiten säilynyt renessanssiajan ns. vesilinna.  Linnaa ympäröivät kauniit puutarhat.  <b>Svendborgin</b> satamakupunki, josta jatkamme lautalla <b>Harpelundeen </b>ja edelleen <b>Kööpenhaminaan</b>.   Kööpenhaminassa tutustumme Karen Blixenin museoon ja poikkeamme myös hänen haudallaan.  Käymme Tivolissa, maailman toiseksi vanhimmassa huvipuistossa.<br /> Lähtö 10.09.23 klo 11:00 Finnairin suoralla lennolla ( lähtöselvitys alkaa kaksi tuntia ennen koneen lähtöä)<br /> Paluu 13.09.23 klo 19:15 Finnairin suoralla lennolla , Helsinkiin saavumme klo 21.50<br /> Majoitus 2 yötä Odensen kaupungissa ja 1 yö Kööpenhaminassa.<br /> hinta min 30 lähtijää 1240€/henkilö H2     min 25 lähtijää 1320€/H2      min 20 lähtijää 1450 €/henkilö H2<br /> Yhden hengen huoneen lisämaksu 155 €<br /> Hintaan sisältyy :  Finnairin reittilennot turistiluokassa, verot ja viranomaismaksut, ruumaan menevä matkatavara 23 kg ja käsimatkatavara 8 kg, ohjelman mukaiset kuljetukset kohteessa, kahden yön majoitus Odesessa mainitussa hotellissa tai vastaavassa, aamiaiset hotelleissa, yhden yön majoitus Kööpenhaminassa mainitussa hotellissa tai vastaavassa, kolme kevyttä lounasta, sisäänpääsymaksut Fredriksborgin linnaan, Eveskovin linnaan ja Tivoliin, ohjelman mukaisen lauttamatkat, paikallisoppaan palelut alkaen ja päättyen Kööpenhaminan lentoasemalle, suomenkielisen matkanjohtajan palvelut koko matkan ajan, arvonlisävero <br /> Ilmoittautumiset Ryhmämatkatoimisto Resviaria Oy , info@resviaria.com, 0440 070
Munkinseudun seniorit ry