Kesäretki Itä-Suomen kansallismaisemiin

Ti 22.8.-to 24.8.2023
Lähtö klo 8.00 Kiasma, paluu to 24.8 klo 18.00

Kesäretki Itä-Suomen kansallismaisemiin
Matkan ensimmäinen kohde on lounas Varkaudessa Kaks Ruusua - ravintolassa, jonka historia liittyy vanhaan ruukimiljööseen. lounaan jälkeen opastettu kierros Valamon luostarissa. Yöpyminen todellisissa kansallismaisemassa, Break Sokos hotelli Kolissa. Toisena päivänä ajo Ilomantsin Parppeinvaaraan, runolylään ja ortodoksisen uskonnon tyyssijaan, jossa saamme nauttia karjalaisen perinnelounaan kanteleensoiton säestyksellä. Jatkamme matkaa toisen kansallismaiseman, Punkaharjulle kautta Rautjärvelle, Kollaan ja Simo Häyhän museoon. Majoittuminen Imatran Valtionhotelliin. Päivän kruunaa Imatran koskinäytös. Kolmantena päivänä ajamme Lappeenrannan kautta Luumäelle, jossa presidentti Svinhufvudin kotitalo Kotkaniemi. Lounas Kuusankoskelle Kymin Huvilassa. lopuksi Porvoo ja Brunbergin tehdas.

Ilmoittaudu 25.5.2023 mennessä Ryhmämatkatoimisto Resviaria Oy info@resviaria.com tai puh. 0440 477070. Lisätietoja myös Tarja Rinne 040 7280766.

Hinta: 429€ ( max 40 lähtijää), 444€ ( max 35 lähtijää), 469€ ( max 30 lähtijää), 499€ ( max 25 lähtijää),
Yhden hengen huoneen lisämaksu 130 €.
Ennakkomaksu 150 € (eräpäivä 2.6.2023), loppulasku 20.7.2023
Hinta sisältää bussimatkat, kaksi yötä mainituissa hotelleissa, kahdet pullakahvit, aamiaiset, kolme lounasta, iltapala, opastukset ja sisäänpääsyn ohjelmassa mainituissa kohteissa + Lappeenrannan kaupungissa, matkanjohtajapalvelut
Vastuullinen matkanjärjestäjä Resviaria Oy

Munkinseudun seniorit ry, Pohjois-Helsingin seniorit ry, Kanta-Helsingin seniorit ry