Helsingin kansallisen senioripiirin matka PELOPONNESOKSELLE JA ATEENAAN 27.09. - 04.10.2022

27.9.2022, 14:00 - 4.10.2022, 13:10
Paula Kemppainen, paukem52@gmail.com, 050 5688024
HELSINGIN KANSALLISEN SENIORIPIIRIN MATKA
PELOPONNESOKSELLE JA ATEENAAN  27.09. – 04.10.2022
Lähde kanssamme tutustumaan ainutlaatuiseen antiikin Kreikkaan.  Välimeri, hehkuvan sininen taivas, lämmin ilmasto sekä lukemattomat muistomerkit Kreikan suuruuden ajoilta luovat mielikuvan kadonneesta kulttuurista.  Vaikuttaviksi muistomerkeiksi ovat jääneet valkoiset marmoripylväät, temppelien rauniot ja amfiteatterit.  Peloponnesoksen niemimaalla sijaitsee Olympian kaupunki, jossa pidettiin ensimmäiset olympialaiset.  Tutustumme myös legendaariseen Delphiin, joka on tunnettu sekä jylhän kauniista raunioistaan  että mystisestä oraakkelistaan.
Akropolilla kohoava Parthenonin temppeli, suurin Kreikassa koskaan kokonaan marmorista rakennettu doorilaistemppeli.  Vierailemme entisessä maailmannavassa Delfissä.
Tervetuloa mukaan matkalle historiallisten tapahtumien syntysijoille!
Oheisena matkaohjelma, jossa tarkemmat tiedot matkasta.
Ilmoittautumiset suoraan  matkatoimistolle sähköpostilla info@resviaria.com tai puhelimitse 0440-477070.
Ilmoittautuessa mainitsethan nimesi (kuten passissasi kirjoitettu), sähköpostiosoitteesi, huonekaverisi nimen, ja mahdollisen ruokavaliosi.
Lisätietoja tarvittaessa Paula Kemppainen (piirin ulkomaan matkat) paukem52@gmail.com, tai  puh. 050 5688024

30.6.2022
HELSINGIN KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Länsi-Helsingin seniorit ry, Munkinseudun seniorit ry, Koillis-Helsingin Seniorit ry, Keski-Helsingin seniorit ry, Pohjois-Helsingin kansallisseniorit ry, Käpylän seniorit ry, Töölön kansalliset seniorit ry, Haagan kansalliset seniorit ry, Kanta-Helsingin kansalliset seniorit ry, Lauttasaaren kansalliset seniorit ry, Kaakkois-Helsingin seniorit ry, Itä-Helsingin seniorit ry