Patikointiretki Ähtärissä ja vierailu Pandatalossa

17.5.2022, 07.30 - 18.5.2022, 17.00
Erkki Moilanen, menninkaiset@nokianseniorit.fi, puh. 040 5069 775
Menninkäisten patikointiretki Ähtärissä Arpaisten luontokohteessa 17-18.5.2022. Reitit helppo 3,5 km  tai 6 km. Yöpyminen hotelli Mesikämmenessä. Seuraavana päivänä aamiaisen jälkeen vierailemme Pandatalossa. Paluumatkalla Nokialle poikkeamme Torisevan rotkojärvillä Virroilla, jossa kierrämme lyhyen lenkin alueen luontopoluilla. Kävelyn jälkeen siirrymme lounaalle Rajaniemen lomakeskukseen. Nokialle saavumme takaisin klo 17.00 jälkeen. Retken hinta on 169 €/hlö 2hh tai 204 €/hlö 1 hh sisältäen bussikuljetuksen, majoituksen hotelli Mesikämmenessä, (sis. kuntosalin ja aamukylpylän käytön), buffetlounaan, kahden ruokalajin illallisen ja aamiaisen hotellilla, Panda-talon liput ja paluumatkan noutopöytälounaan. Ilmoitathan, miltä pysäkiltä tulet bussin kyytiin. Lisätiedot: Erkki Moilanen, menninkaiset@nokianseniorit.fi, puh. 040 5069 775.
30.4.2022, 18.00
Nokian seniorit ry
Patikointiretki Ähtärissä ja vierailu Pandatalossa
Karhunkierros 150