Rohkeasti toimijaksi valmennus 2 osa

9.5.2022, 09.30 - 9.5.2022, 15.00
sirpa.teravainen@senioriliitto.fi, p. 045 6315 108
Rohkeasti toimijaksi valmennus 2. osa on tarkoitettu piirimme senioriyhdistysten jäsenille, jotka haluavat vahvistaa osaamistaan paikallisyhdistyksen toimintaympäristön hallinnassa; verkostoitumien, yhteistyö, strateginen osaaminen ja erityisesti ulkoinen viestintä.

Teema: 9.5.: Toimintaympäristön hallinta ja viimeinen osa 19.9.: Järjestölähtöinen senioritoiminta.

Valmennus on osallistujilleen maksuton ja järjestetään lähikoulutuksena Kansalaistoimintakeskus Matarassa.

Valmennuksen pääkouluttaja on hall.lis. Sirpa Teräväinen. 9.5. asiantuntijakouluttajana on koulutussuunnittelija Niilo Nissinen opintokeskus Kansiosta. Hän on Matarassa paikan päällä.

Tähän jaksoon on mahdollista osallistua myös sellaisten, jotka eivät olleet ensimmäisellä jaksolla.

Valmennusohjelma toteutettiin ensimmäisen kerran hyvällä menestyksellä v. 2021 ja se esitellään Senioriliiton 50 v. juhlaristeilyllä 17. - 18.5.22. Ensimmäisen valmennusohjelman suorittaneet ovat lähteneet omien yhdistystensä vastuutehtäviin  vuodeksi 2022.

Tervetuloa!

5.5.2022, 16.00
KESKI-SUOMEN KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Laukaan seniorit ry, Tikkakosken seniorit ry, Muuramen seniorit ry, Äänekosken kansalliset seniorit ry, Saarijärven seniorit ry, Petäjäveden kansalliset seniorit ry, Karstulan kansalliset seniorit ry, Keuruun seniorit ry, Jämsän seniorit ry, Jyväskylän seniorit ry
Kansalaistoimintakeskus Matara