Utti, Suomen ilmailun kehto

30.8.2022, 10:00 - 30.8.2022, 14:00
Kari Taskinen, kari.taskinen@pp4.inet.fi, 040 540 3317

Kymenlaakson kansallisen senioripiiri ry:n perinteinen kesäpäivä tällä kertaa Kouvolan Senioreiden järjestämänä toteutetaan Utin lentokentän "siviilipuolella".

Ohjelmassa mm.
-  Tutustuminen Utti-aukion muistomerkkeihin ja Utin historiaan
-  Utin tukikohdan 100 v historian esittely ja näyttelyt, Utin Ilmakillan tiloissa  Kiltatalossa
-  Ilmavoimien ja kaukopartioiden historiaa, Utin perinnetila
-  Skydive Finland laskuvarjotoiminta (hyppyvarusteet yms. laskuvarjojen pakkaus ja mahdollisesti laskuvarjonäytös).
-  Hernekeittoa, pannukakkua ja kahviakin on tarjolla

Yhteiskuljetuksen lähtöpaikka: Kotka klo 8.20,  Karhula klo 8.35, Rantahaka klo 8.45, Inkeroinen, tori klo 9.00, Myllykoski, linja-autoasema klo 9.15, Kouvola, matkakeskus klo 9.30.
Kuljetuksesta vastaa Kotkan seniorit ry, Mirja Baldauf-Pulkkinen,  044 500 4805, mirja.baldauf@gmail.com

Maksu 45 € viimeistään 23.8. Kymenlaakson kansallinen senioripiiri ry:n tilille FI75 1083 3000 0085 42 viite 2118

Ilmoittaudu tapahtumaan sähköisesti käyttäen senioriliiton ilmoittautumisjärjestelmä KILTAA allaolevasta ilmoittaudu-painikkeesta. Voit ilmoittautua myös piirin/yhdistyksen nettisivuilla > tapahtumat, liiton mobiilisovelluksella > tapahtumat > piiri/paikallisyhdistys tai Eija Pajari, 050 365 5722, eijainkeripajari@gmail.com viimeistään 23.8. Muista ilmoittaa myös yhteiskuljetuksen lähtöpaikkasi. Ilmoittautumisen jälkeen saat osallistumisvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiin.

Muistathan, että Ilmoittautuminen on sitova.
Sairaus- tai muun vastaavan tapauksen johdosta peruminen tulee tehdä välittömästi ja hyvissä ajoin ennen tapahtumaa, jotta mahdolliset jonossa olijat pääsevät mukaan.

23.8.2022, 23:00
KYMENLAAKSON KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Kuusankosken kansalliset seniorit ry, Kouvolan Seniorit ry, Kotkan seniorit ry, Haminan seniorit ry, Anjalankosken seniorit ry, Pyhtään Seniorit ry
Utin Ilmakilta ry:n Kiltatalo
Lentoportintie 11, 45410 UTTI