Digisarja -luento aiheesta pilvipalvelut

25.11.2021, 14.00 - 25.11.2021, 15.30
Etätoiminnan kehittäjä Aku Lehtonen, aku.lehtonen@senioriliitto.fi
TULE KUUNTELEMAAN SENIORILIITON DIGITAIDOT -LUENTOA JA OPPIMAAN UUSIA KÄYTÄNNÖNLÄHEISIÄ TAITOJA TEKNOLOGIAAN LIITTYEN!

Kansallinen senioriliitto jatkaa 11.11.2021 Digisarja -luentoja, jotka toteutetaan Teams Liven avulla. Toisen sarjan ensimmäisen luennon aiheena ovat Pilvipalvelut.

Loppuvuoden aikana liitto tuottaa seuraavaa kuusiosaista Digitaidot -luentoa, joka syventyy tietotekniikan eri osa-alueisiin sosiaalisesta mediasta laitteistohankintaan. Luennoitsijana toimii Suomen Kotidata Oy. Digisarja- luentojen aiheet löydät alta:
  • 25.11 14:00-15:30 Pilvipalvelut
  • 2.12 14:00-15:30 Laitteistohankinta
Tapahtuma on tarkoitettu senioriliiton paikallisyhdistysten jäsenille.

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen luennon alkua. Luento pidetään Teams live -tapahtumana, jota voi seurata joko Teams -sovelluksen kautta tai tietokoneen selaimelta (Chrome, Edge, Firefox, Safari). Tapahtuma myös nauhoitetaan ja seuraaminen ei edellytä Teams -tunnuksia, kameraa tai mikrofonia! Tapahtuma tulee myöhemmin katseltavaksi. Luennoilla on myös mahdollisuus esittää kysymyksiä chatin kautta.

Tervetuloa mukaan!

25.11.2021, 13.00
Ilmoittaudu 25.11 klo 13:00 mennessä! Tapahtuma on Teams live -luento. Osallistumisohjeet lähetetään osallistujille etukäteen edellisenä päivänä.