SENIORILIITON 50-VUOTIS JUHLALUENTOSARJA - Sukupolvien Suomi

10.11.2021, 13.00 - 10.11.2021, 14.00
toimisto@senioriliitto.fi
TULE KUUNTELEMAAN SENIORILIITON 50-VUOTISJUHLALUENTOSARJAA, JONKA TEEMANA ON TULEVAISUUS. Aiheena 10.11. on Sukupolvien Suomi!

Senioriliitto juhlistaa 50-vuotistaivaltaan juhlaluentosarjalla, joka jatkuu 10.11 klo 13.00 – 14.00 pidettävällä luennolla. Aiheena luennolla on Sukupolvien Suomi. Vieraana tilaisuudessa on Kansallisen Kokoomuksen kansanedustaja Paula Risikko. Haastattelijana tilaisuudessa toimii liittomme hanketyöntekijä ja Kokoomusopiskelijoiden liittohallituksen jäsen Henri Kontkin.

Tapahtuma on tarkoitettu senioriliiton paikallisyhdistysten jäsenille! Sarjaa jatketaan tämän vuoden ajan ja tulevista luennoista tiedotetaan kuukausittaisissa jäsenviesteissä!

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen luennon alkua. Luento pidetään Youtube live -tapahtumana, jota voi seurata tietokoneen selaimelta (Chrome, Edge, Firefox, Safari). Seuraaminen ei edellytä kameraa tai mikrofonia! Kysymyksiä voi esittää striimin chattitoiminnon kautta tai lähettämällä tekstiviestin numeroon joka ilmoitetaan luennon alussa.

10.11.2021, 11.00
Ilmoittaudu 10.11. klo 11 mennessä! Youtube live -lähetys, jossa on mahdollisuus esittää kysymyksiä striimin chattitoiminnon kautta tai lähettämällä tekstiviestin numeroon joka ilmoitetaan luennon alussa. Osallistumisohjeet lähtetään osallistujille etukäteen ilmoittautumisen käsittelyviestin yhteydessä.