SENIORILIITON 50-VUOTIS JUHLALUENTOSARJA - Itsenäisen Suomen tulevaisuus Euroopassa

8.12.2021, 13.00 - 8.12.2021, 14.00
toimisto@senioriliitto.fi
TULE KUUNTELEMAAN SENIORILIITON 50-VUOTISJUHLALUENTOSARJAA, JONKA TEEMANA ON TULEVAISUUS. Aiheena 8.12. on itsenäisen Suomen tulevaisuus Euroopassa!

Senioriliitto juhlistaa 50-vuotistaivaltaan juhlaluentosarjalla, joka jatkuu 8.12. klo 13.00 – 14.00 pidettävällä luennolla. Aiheena luennolla on itsenäisen Suomen tulevaisuus Euroopassa. Vieraana tilaisuudessa on Sitran yliasiamies Jyrki Katainen. Haastattelijana tilaisuudessa toimii Kansallisen senioriliiton varapuheenjohtaja Risto Löppönen.

Tapahtuma on tarkoitettu senioriliiton paikallisyhdistysten jäsenille! Sarjaa jatketaan tämän vuoden ajan ja tulevista luennoista tiedotetaan kuukausittaisissa jäsenviesteissä!

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen luennon alkua. Luento pidetään Youtube live -tapahtumana, jota voi seurata tietokoneen selaimelta (Chrome, Edge, Firefox, Safari). Seuraaminen ei edellytä Youtube -tunnuksia, kameraa tai mikrofonia!

8.12.2021, 11.00
Ilmoittaudu 8.12. klo 11 mennessä! Tapahtuma pidetään Youtube -live, jossa on mahdollisuus esittää kysymyksiä keskustelupalstan kautta. Osallistumisohjeet lähtetään osallistujille etukäteen ilmoittautumisen käsittelyviestin yhteydessä.