Kulttuurikävely: SENAATINTORI JA TUOMAAN MARKKINAT

Kulttuurikävely:  SENAATINTORI JA TUOMAAN MARKKINAT
Tiistaina 21.12.2021 klo 13.00 – 14.30
Lähtö: Helsingin Yliopiston pääoven rappusilla, Unioninkatu 34
Tämä kävelyretki vie meidät suoraan Suomen historiaan.  Senaatintorin reunoilla on arkkitehti Engelin luomat rakennukset – Yliopisto, Tuomiokirkko ja Valtioneuvoston linna.  Vähän taaempaa löytyvät Yliopiston kirjasto, Valtionarkisto, Suomen Pankki ja Säätytalo.  Tutustumme myös Rahamuseoon.  Tuomaan Markkinat on tänä vuonna siirretty Kauppatorille.  Siellä jokainen voi juoda omakustanteisesti vaikkapa lämpimät glögit.
Kävely ja opastus on osanottajille ilmainen.  Ota kuitenkin museokortti mukaan, jos sinulla on sellainen.
Koronaohjeet
Noudatamme valtiovallan, THL:n ja Helsingin kaupungin ohjeistuksia. Hengityssuojaimia tai visiiriä on käytettävä, jos ohjeistukset niin edellyttävät. Oireilevana tai sairaana ei tapahtumaan saa osallistua. Muutokset mahdollisia, jos koronatilanteen vuoksi yleisömääriä rajoitetaan. Informoimme ilmoittautuneita muuttuneista tilanteista.

Ilmoittautuminen  allaolevan linkin kautta:
Mikäli ilmoittautumisesi ei onnistunut linkin kautta, voit kokeilla ilmoittautua Senioriliiton jäsenkorttiapplikaation kautta, tai lähettämällä sähköpostia: kantahelsinki.seniorit@gmail.com tai Tarja Rinne 040 728 0766

14.12.2021
HELSINGIN KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Kanta-Helsingin kansalliset seniorit ry