Kulttuurikävely: SENAATINTORI JA TUOMAAN MARKKINAT

Kulttuurikävely:  SENAATINTORI JA TUOMAAN MARKKINAT
Tiistaina 21.12.2021 klo 13.00 – 14.30
Lähtö: Helsingin Yliopiston pääoven rappusilla, Unioninkatu 34
Tämä kävelyretki vie meidät suoraan Suomen historiaan.  Senaatintorin reunoilla on arkkitehti Engelin luomat rakennukset – Yliopisto, Tuomiokirkko ja Valtioneuvoston linna.  Vähän taaempaa löytyvät Yliopiston kirjasto, Valtionarkisto, Suomen Pankki ja Säätytalo.    Tuomaan Markkinat on tänä vuonna siirretty Kauppatorille. Lopuksi nautimme ilmaiset pullakahvit (Kansallinen Senioriliitto tarjoaa) Helsingin Kaupungintalon ravintolassa.
Kävely, opastus ja pullakahvit ovat osanottajille maksuttomia.
Koronaohjeet
Noudatamme valtiovallan, THL:n ja Helsingin kaupungin ohjeistuksia. Hengityssuojaimia tai visiiriä on käytettävä, jos ohjeistukset niin edellyttävät. Oireilevana tai sairaana ei tapahtumaan saa osallistua. Muutokset mahdollisia, jos koronatilanteen vuoksi yleisömääriä rajoitetaan. Informoimme ilmoittautuneita muuttuneista tilanteista.

Ilmoittautuminen  allaolevan linkin kautta:
Mikäli ilmoittautumisesi ei onnistunut linkin kautta, voit kokeilla ilmoittautua Senioriliiton jäsenkorttiapplikaation kautta, tai lähettämällä sähköpostia: kantahelsinki.seniorit@gmail.com tai Tarja Rinne 040 728 0766

19.12.2021, 00.00
HELSINGIN KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Kanta-Helsingin seniorit ry