Kulttuurikävely: KESKUSTAKIRJASTO OODI, KANSALAISTORI JA KAMPPI

Kulttuurikävely: KESKUSTAKIRJASTO OODI, KANSALAISTORI JA KAMPPI
tiistaina 16.11.2021 klo 13.00 -14.30 + kahviaika
Lähtö : Keskustakirjasto Oodin ala-aulasta, Töölönlahdenkatu 4
Tutustumme Helsingin uuden keskustan toimintaan ja uusiin suunnitelmiin.  Kansalaistorista on tullut uusi tapahtumakeskus, jonka keskuksena on maailman paras yleinen kirjasto, Oodi. Kierros jatkuu Musiikkitalon, Sanomatalon ja Elielin aukion kautta Kampin vilkkaaseen liikenne- ja liike-elämän keskukseen Narinkkatorille.  Koemme hetken hiljaisuuden puisessa Kampin kappelissa ja tutustumme myös Lasipalatsiin, jossa voimme nauttia omakustanteiset kahvit.
Kävely ja opastus on osanottajille ilmainen.  Ota kuitenkin museokortti mukaan, jos sinulle on sellainen.
Koronaohjeet
Noudatamme valtiovallan, THL:n ja Helsingin kaupungin ohjeistuksia. Hengityssuojaimia tai visiiriä on käytettävä, jos ohjeistukset niin edellyttävät. Oireilevana tai sairaana ei tapahtumaan saa osallistua. Muutokset mahdollisia, jos koronatilanteen vuoksi yleisömääriä rajoitetaan. Informoimme ilmoittautuneita muuttuneista tilanteista.
Ilmoittautuminen allaolevan linkin kautta:

Mikäli ilmoittautuminen ei onnistu linkin kautta, voit ilmoittautua Senioriliiton jäsenapplikaation kautta, lähettämällä sähköpostia: kantahelsinki.seniorit@gmail.com tai soittamalla Tarja Rinne 040 728 0766

9.11.2021
HELSINGIN KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Kanta-Helsingin kansalliset seniorit ry