Rohkeasti tulevaisuuteen seniorina Riihimäen Cocks-Areenalla

7.7.2021, 13.00 - 7.7.2021, 16.00
rose@senioriliitto.fi

Tervetuloa maksuttomaan Rohkeasti tulevaisuuteen seniorina -tapahtumaan keskiviikkona 7.7. kello 13:00–16.00 Riihimäen Cocks-Areenalle!

Pääteemana eläköityminen ja siihen läheisesti liittyvät aihepiirit kuten kansalaistoiminta, yhteisöllisyys ja muutoksen kohtaaminen. Tilaisuus järjestetään Riihimäen Cocks-Areenan tiloissa. Osoite on Hj. Elomaankatu 4, 11130 Riihimäki. Tilaisuus kestää yhteensä noin kolme tuntia.

Tilaisuudessa puhujana toimii Rohkeasti seniori -hankkeen keulahahmo, professori Jorma Uotinen! Hänen puheenvuoronsa aiheena on Kulttuuria etsimässä. Lisäksi tilaisuudessa kuullaan eläkkeelle siirtymiseen liittyvistä teemoista kuten mielekkään arjen rakentamisesta sekä eläkeajan aktiviteeteista, esimerkkinä vapaaehtois- ja senioritoiminta.

Tilaisuuteen otetaan vain 40 ilmoittautunutta koronarajoitukset huomioiden, joten paikkoja on rajallinen määrä. Tapahtumaan on ennakkoilmoittautuminen. Tilaisuus on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille. Tilaisuus on maksuton.

Jos ilmoittaudut, mutta osallistumisellesi ilmaantuu myöhemmin jokin este, ilmoita asiasta mahdollisimman pian osoitteeseen rose@senioriliitto.fi. Näin saamme annettua osallistujapaikkasi seuraavalle halukkaalle.
Riihimäen Cocks-Areena
Hj. Elomaankatu 4, 11130 Riihimäki.
RIIHIMÄKI