Kesäjuhla

18.8.2021, 09.30 - 18.8.2021, 17.00
Tiina Raninen tiina.h.raninen@gmail.com ja pysäköinnin osalta Harri Halko p.050 539 6521
KUTSU ETELÄ-SAVON KANSALLISEN SENIORIPIIRIN KESÄJUHLAAN 18.8.2021
Meillä Savonlinnan yhdistyksen jäsenillä on suuri ilo kutsua Teidät mukaan piirimme perinteiseen kesäjuhlaan. Iloa tuottaa erityisesti se, että voimme vihdoinkin pitkästä aikaa tavata toisiamme ja viettää mukavaa kesäpäivää liiton 50-vuotisjuhlan ja mukavan päiväohjelman merkeissä.
Aloitamme päivän vieton klo 9.30 Savonlinnan matkustajasatamassa, jonne palaamme takaisin päivän ohjelman päättyessä.
Olette sydämellisesti tervetulleita mukaan.
Ohjelma:
Tapahtuma alkaa tervetulokahveilla Savonlinnan satamassa Ravintola Waahdon terassilla. Matka jatkuu bussilla tutustumaan maailman suurimpaan puukirkkoon, Kerimäen kirkkoon.  Kerimäeltä jatkamme Punkaharjulle, Hotelli Punkaharjuun viettämään kesäjuhlaa. Bussimatkan aikana kuulemme Hotelli Punkaharjun mielenkiintoisen historian. Kesäjuhlan aluksi on lounas, sitten liiton ja piirin tervehdykset, juhlamitalien jakaminen sekä myös musiikkiesitys, Katja Inkala (viulu) ja Liisa Rousti (piano).

Kesäjuhlan jälkeen siirrymme hotellin laivalaiturille ja Punkaharju-laivaan. Matka jatkuu laivalla Savonlinnaan.  Laivamatkan aikana meitä viihdyttää trubaduuri Matti Muhonen hauskoilla lauluillaan. Hän vetää myös yhteislaulutuokioita. Laiva saapuu Savonlinnaan n. klo 17 ja kesätapahtuma päättyy Savonlinnan satamaan.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittaudu maksamalla osallistumismaksu 45 € piirin tilille n:o FI81 4108 0011 0220 04 kesäkuun loppuun mennessä. Henkilökohtaisen esteen tullessa osallistumismaksua emme valitettavasti voi palautta.
Ennen kotimatkaa voitte vielä pistäytyä läheisellä Savonlinnan torilla ja valita vaikkapa kalakukon taikka lörtsyjä kotiin viemiseksi!
Lisätietoja juhlatoimikunnan puolesta antaa Tiina Raninen p. 040 015 3129. Autojen pysäköintiin liittyviä ohjeita antaa Harri Halko p. 050 539 6521.

ETELÄ-SAVON KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Juvan seniorit ry, Savonlinnan seniorit ry, Ristiinan kansalliset seniorit ry, Pieksämäen seniorit ry, Mäntyharjun seniorit ry, Kangasniemen seniorit ry, Mikkelin seniorit ry
Savonlinna, Kerimäki, Punkaharju Ilmoittautuminen maksamalla osallistumismaksu.
SAVONLINNA