Asiantuntija -webinaarisarja: Senioreiden luottamus eläkejärjestelmään

11.6.2021, 11.00 - 11.6.2021, 12.00
Etätoiminnan kehittäjä Aku Lehtonen, aku.lehtonen@senioriliitto.fi
TULE KUUNTELEMAAN SENIORILIITON ASIANTUNTIJA -WEBINAARISARJAA. WEBINAARISSA KÄSITELEMME SENIOREILLE AJANKOHTAISIA AIHEITA.

Kansallinen senioriliitto käynnisti 30.4.2021 Asiantuntijat- webinaarisarjan, joka toteutetaan Teams Liven avulla. Vuoden aikana tuodaan luennoitsijoita kertomaan erilaista aiheista liiton senioreiden näkökulmaan kytkeytyen. Asiantuntijat -webinaarisarjaa jatkaa Eläketurvakeskuksen tutkimusosaston osastopäällikkö Susan Kuivalainen. Kuivalainen käsittelee luennollaan sitä miltä senioreiden luottamus eläkejärjestelmään näyttää. Tapahtuma on tarkoitettu senioriliiton paikallisyhdistysten jäsenille ja liitto tiedottaa vastaisuudessa seuraavien kurssien luennoitsijoista ja sisällöistä.

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen luennon alkua. Luento pidetään Teams live -tapahtumana, jota voi seurata joko Teams -sovelluksen kautta tai tietokoneen selaimelta (Chrome, Edge, Firefox, Safari). Tapahtuma myös nauhoitetaan ja seuraaminen ei edellytä Teams -tunnuksia, kameraa tai mikrofonia! Kysymyksiä voi esittää keskustelupalstan kautta.
Tervetuloa mukaan!

11.6.2021, 08.00
Ilmoittaudu 11.6. klo 8:00 mennessä! Tapahtuma on Teams live -webinaari, jossa on mahdollisuus esittää kysymyksiä keskustelupalstan kautta. Osallistumisohjeet lähtetään osallistujille etukäteen edellisenä päivänä.