Rohkeasti senioriksi -tanssinohjaajakurssi Lappeenrannassa

1.10.2021, 08.00 - 2.10.2021, 15.30
rose@senioriliitto.fi

Tervetuloa Rohkeasti senioriksi -tanssinohjaajakurssille perjantaina 1.10. kello 8:00– 15:30 ja lauantaina 2.10.2021 kello 8.00 – 15:30. Kurssi järjestetään Lappeenrannan Tanssiopiston tiloissa (Sonja-sali perjantaina ja opiston Sali 2 lauantaina). Osoite on Suvorovinkuja 3, 53900 LAPPEENRANTA. Kurssi on kaksipäiväinen.

Noudatamme tapahtumissamme THL:n yleisiä ohjeita koronaviruksen ehkäisemiseksi ja lisäksi olemme laatineet omat turvallisuusohjeemme, jotka lähetetään kurssille hyväksytyille osallistujille noin viikko ennen kurssia. Tarjoamme osallistujien käyttöön kasvomaskin ja käsidesiä.  Suosittelemme hyvin vahvasti, että ilmoittautunut osallistuja on ottanut hänelle tarjotut koronarokotteet tai on sairastanut koronaviruksen alle puolen vuoden sisällä. Lisäksi varaudumme lähettämään osallistujille maksutta koronapikatestin tehtäväksi kotona etukäteen, jotta osallistuminen olisi mahdollisimman turvallista jokaiselle. Kurssille ei tule osallistua, jos ei tunne oloaan täysin terveeksi.

Kurssille mahtuu koronaturvallisuuden varmistamiseksi enintään 18 kurssiosallistujaa, joten paikkoja on rajallinen määrä. Ennakkoilmoittautuminen on pakollinen, mutta ilmoittautumisen voi perua vielä kurssipäivänäkin. Kurssi on lähtökohtaisesti tarkoitettu erityisesti juuri eläkkeelle jäämässä oleville sekä jokin aika sitten eläköityneille henkilöille. Osallistuja voi olla osallistunut syksyllä 2020 tai keväällä 2021 Rohkeasti seniori -hankkeen kurssille Etelä-Karjalan alueella.

Kurssi toteutetaan senioritanssiohjaajakurssina, jonka toteuttajana toimii Ikäinstituutin senioritanssikouluttaja. Kurssilla opetellaan yleisimpiä senioritansseja ja tämän lisäksi valmennetaan osallistujia toimimaan myös itse tanssinohjaajana. Näin senioritanssi voi toimia tulevaisuudessa osana aktiivista ja monimuotoista vapaaehtoistyötä eläkkeelle siirtyvien arjessa. Kurssi ei sido mihinkään jatkotoimintaan, eikä vaadi aikaisempaa osaamista senioritansseista. Tule mukaan kokeilemaan yhdessä muiden kanssa!

Senioritanssinohjaajaksi valmentava kurssi on kaksipäiväinen, maksuton ja siihen osallistuville tarjotaan molempina päivinä lounas hankkeen toimesta. Matkakuluista kurssin järjestämispaikalle kukin osallistuja vastaa itse.

Hyväksytystä kurssi-ilmoittautumisesta tulee vahvistus lomakkeella annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Jos ilmoittaudut kurssille, mutta osallistumisellesi ilmaantuu jokin este, ilmoitathan asiasta mahdollisimman ajoissa sähköpostitse osoitteeseen rose@senioriliitto.fi. Ilmoittautumisen voi perua vaikka samana päivänäkin, flunssaoireisena tai huonovointisena kurssille ei tule osallistua.
Lappeenrannan Tanssiopiston Sonja-sali perjantaina 1.10.2021 ja Sali 2 lauantaina 2.10.2021.
Suvorovinkuja 3, 53900 LAPPEENRANTA
LAPPEENRANTA