Rohkeasti toimijaksi - vastuutoimijoiden valmennus, hybridi

3.5.2021, 09.00 - 3.5.2021, 15.00
sirpa.teravainen@saunalahti.fi, puh. 0456315108
Rohkeasti toimijaksi - vastuutoimijoiden valmennus, osa 2, jossa teemana Toimintaympäristön hallinta, joka koostuu kolmesta osa-alueesta; strateginen osaaminen senioriyhdistysten kehittämisessä, senioriviestintä ja viestinnän välineet sekä paikallinen verkostoituminen ja yhteistyö senioriyhdistysten kesken.

Valmennuksen 1. osa oli 15.2. ja 3. osa on 20.9.21. Valmennus koostuu lähijaksojen lisäksi etukäteis- ja välitehtävistä. Tarkoitus on valmentautua mahdollisimman käytännönläheisesti tuleviin vastuutehtäviin. Uusia vastuunkantajia; puheenjohtajia, sihteereitä, kerhojen vetäjiä, verkkosivuvastaavia jne. Tarvitaan kaikkiin

Toiseen jaksoon voi tulla uusia osallistujia, jotka ovat erityisesti kiinnostuneet toimintaympäristön hallintaan liittyvistä asioista.

Valmennus on maksuton osallistujilleen. Matkat valmennuspaikalle jokainen hoitaa itse ellei oma yhdistys korvaa näitä osallistujille.

29.4.2021, 16.00
KESKI-SUOMEN KANSALLINEN SENIORIPIIRI RY, Laukaan seniorit ry, Tikkakosken seniorit ry, Muuramen seniorit ry, Äänekosken kansalliset seniorit ry, Saarijärven seniorit ry, Petäjäveden kansalliset seniorit ry, Karstulan kansalliset seniorit ry, Keuruun seniorit ry, Jämsän seniorit ry, Jyväskylän seniorit ry
Saarijärven kaupungintalo ja Kansalaistoimintakeskus Matara, Jyväskylä sekä Microsoft Teams
SAARIJÄRVI