SENIORILIITON 50-VUOTIS JUHLALUENTOSARJA: Seniorit kunnissa

8.4.2021, 13.00 - 8.4.2021, 14.00
toimisto@senioriliitto.fi
TULE KUUNTELEMAAN SENIORILIITON 50-VUOTISJUHLALUENTOSARJAA, JONKA
TEEMANA ON TULEVAISUUS. Aiheena 8.4. on seniorit kunnissa, vieraana toimitusjohtaja Minna Karhunen!

Senioriliitto juhlistaa 50-vuotistaivaltaan juhlaluentosarjalla, joka alkaa 8.4. klo 13.00 – 14.00 pidettävällä luennolla: Aiheena seniorit kunnissa ja vieraana Minna Karhunen, Kuntaliitto, toimitusjohtaja.

Tapahtuma on tarkoitettu senioriliiton paikallisyhdistysten jäsenille! Sarjaa jatketaan tämän vuoden ajan ja tulevista luennoista tiedotetaan kuukausittaisissa jäsenviesteissä!

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen luennon alkua. Luento pidetään Teams live -tapahtumana, jota voi seurata joko Teams -sovelluksen kautta tai tietokoneen selaimelta (Chrome, Edge, Firefox, Safari). Seuraaminen ei edellytä Teams -tunnuksia, kameraa tai mikrofonia! Kysymyksiä voi esittää keskustelupalstan kautta.

8.4.2021, 12.00
Ilmoittaudu 8.4. klo 12 mennessä! Teams live -lähetys, jossa on mahdollisuus esittää kysymyksiä keskustelupalstan kautta. Osallistumisohjeet lähtetään osallistujille etukäteen edellisenä päivänä.